مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-08اقتصادي

با نظارت بر بازار از گرانفروشی و کم فروشی جلوگیری شود


امام جمعه رشت، از سازمان بازرسی خواست با افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد کند و گفت: با نظارت بر بازار و برخورد با متخلفین از گرانفروشی ها و کم فروشی ها جلوگیری می شود.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، از سازمان بازرسی خواست با افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد کند و گفت: با نظارت بر بازار و برخورد با متخلفین از گرانفروشی ها و کم فروشی ها جلوگیری می شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 17 آذرماه در خطبه های نماز جمعه رشت، با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حمایت های آمریکای جهانخوار از این جنایت ها، اظهار کرد: رژیم جعلی و کودک کش اسراییل به ویژه طی سال های اخیر با سرعت به سمت افول و نابودی در حرکت بوده و عملیات طوفان الاقصی این روند را جلو انداخت.

وی آمریکا را شریک جرم همه جنایت های رژیم صهیونیستی در حق بشریت دانست و افزود: مقاومت مردم غزه صهیونیست ها را سردرگم کرده و خودشان افول خودشان را باور کرده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه، خواستار نظارت جدی تر بر بازار به ویژه ساماندهی قیمت کالاهای اساسی شد و عنوان کرد: دستگاه های متولی در تامین کالاها و مایحتاج روزانه مردم همچون صمت و جهاد کشاورزی و اصناف باید به بازار توجه کنند تا مردم به واسطه قیمت ها نارضایتی پیدا نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نظارت بر بازار از گرانفروشی و کم فروشی جلوگیری شود

با نظارت بر بازار از گرانفروشی و کم فروشی جلوگیری شود